Marjinal_Anne2 Merhabalar ya bebeğime yaptıgım keklerin içi bir türlü pişmiyor neden acaba 😣 kaç kez dökmek zorunda kaldım , cıvık kalıyor çok üzülüyorum en sonunda bizim yediğimiz keklerde. Vs vereceğim 🤦🏼♀️
Marjinal_Anne2 Marjinal_Anne2 ara öğün ne veriyorsunu bebeklerinize acaba , benimki kaşıkla verdim mi istemiyor kendi yemek istiyor o yüzden bu tarz seyler yapmaya çalışıyorum ama zor oluyor
Mom8 Marjinal_Anne2 pankek yapabilirsiniz. Kek hamuruna tatlandirmak için pekmez gibi sıvı şeyler kattiysaniz içi zor pişer. Keçiboynuzu özü aldım ben pekmez gibi o da. PişmeDi bir daha yapmadım. Bebe bisküvisi de yapabilirsiniz
Fitifiti Marjinal_Anne2 Muffin kalıplarında yapardım ben yulaf ya da siyez unundan gayet güzel olurdu. Kullandığınız un nedir? Minik kalıplarda deneyin tutma ihtimali yüksek oluyor🙈
Marjinal_Anne2 Mom8 ya katmadım ama hiç pişmiyor ikinci denemem artık yapmam bende , bebe bisküvisi yaptım sert oldu rondodan çekip başka şeylere katayim dedim ama elimden yemiyor kendi yemek istiyor 🤦🏼♀️
Bulutbey Ozgesma Marjinal_Anne2 bende geçen yaptım fincanda süper oldu. hamur kek hamuru gibi akışkan olmayacak daha az akışkan yaparsanız olacaktır. 20-22 dakika kadar kaynattım kapağını da 10 dk dinlendikten sonra açtım.
Marjinal_Anne2 Fitifiti tam buğday unu kullanıyorum bende de küçük kaplar var ama hani püşmedigi belli yani bilemedim ya
Lalin Marjinal_Anne2 içine çok fazla meyve koyuyorsanız içi ıslak kalır. Pişmediği anlamına gelmez. Bebek kekleri genelde bu şekilde oluyor zaten. Yinede içiniz rahat etmiyorsa düşük ısıda uzun süre pişirebilirsiniz.
Marjinal_Anne2 Lalin yok bi elma koydum rendesi ama hani pişirdiği belli biliyorum o şekilde olduğu ama benimkinde bi gıcıklık söz konusu
Mom8 Marjinal_Anne2 yulaf koymayı deneyin belki toparlar biraz. Kızım pankek harici kek vs yemedi çok tarif denedim yıldım artık yapmıyorum. Sadece çubuk kraker deneyeceğim bir fırsat bulamadım
SweetPaw Marjinal_Anne2 bebe bisküvisi yaptığınızda fırından yumuşak çıkartmanız lazım böyle elinizle dokununca dagilacakmis kıvam tutmamış halde ( nasıl tarif edeyim bilemedim o yumuşaklığı ☺️) soğurken sertleşiyor eğer iyice kızarınca çıkarıyorsaniz çok sert oluyordur.
Kadermustfa Marjinal_Anne2 bende yaptım çok kez ama dediğim gibi hiç pişmedi değişik bir tadı oldu bende artık yapmaktan vazgectim