45 gğnlük bebeğime doğduğu gğnlerde memeyi tutamadı sarılık olmasın diye hipp mama verdik. Ondan sonra memeyi tuttu ama kayınvalidem sürekli doymadın mı sen babanem , kızım az bi mama yapalım diyip durdu. Bu arada mamayı biberonla veriyoruz .Yani mamayı uyutan, sakinleştiren bir araç olarak görüyor. 1 ay kongrolümğzde dr çok kilo almış mamayı kesin dedi yine aynı her fırsatta mama vermeye çalışıyor Neyse 2 gündür kakasını yapamıyordu çocuğum kabız olmuş . lavman yapmak zorunda kaldık tavrımı koydum artık mama yok sütüm olmasa neyse diye. Var mı ki sütün dedi var tabi sıkınca fışkırıyor hatta dedim. Sinirimi bozuyor eşimde benimle aynı fikirde bir apız olduk artık sert tepki göstereceğim böyle giderse bu nedir arkadaş .milletin kaynanası mamayı öcü görüyor bizim ki de anne sütünü 🤔😠