yokbecanim Babygirl35 ay ben de korktum şimdi.benim bebeğim de sizin bebeğinizin önceki hali gibi.fırtına öncesi sessizlik mi acaba 😬😬
Deletedmom9 NaimeYilmaz dedin ya bırakın ağlasın diye. Ben bırakıyorum ağlıyor ama susmuyor. 😂 Ciddi ciddi bıraksam yarım saat ağlar hani ağlıyorum ama gelen giden yok susayım falan demiyor yani. Ana yüreğim devreye girip hemen alıyorum kucağıma 😂😂
NaimeYilmaz Esraugur2310 Aylar önce çok küçükse ondandır belki. ☺️ Ben tutturma huyu için demiştim. Belirli bir zaman sonra her şeye akılları eriyor o zamanı da en iyi bebişin annesi bilir.
Esraugur2310 NaimeYilmaz tam 2 yaşındaydı işte o zaman olmayacak şeyler için ağlıyordu yanlış olduğunu ve her istediginin yapılamıcanı bilmesi gerekiyordu o yüzden net olmak gerekiyor.😊
BalPrensesAnnesi Babygirl35 16 aylık kızım, biz de öyleyiz gerçekten su an salonun ortasında süpürge inan süpürmeye halim yok çok bitkinim 😔 kızım da ortalığı dağıtıyo su an. O kadar yorgunum ki kalkıp dağıtma bile diyemiyorum.
Babygirl35 BalPrensesAnnesi Evet artık hiç birşey yapmak gelmiyor içimizden bu sendrom bitirdi bizi 😀
Mom091 Babygirl35 22 aylık aynı bu şekilde. 1 haftadır ebemizi ağlattı. Bir de kendini yere atıp tepine tepine ağlama çıktı başıma. Bana hep çok düşkündü. Bir haftadır hepten kördüğüm oldu. İstiyor ki gözünün önünden hiç ayrılmayayım. Çözümünü bulan varsa alnından öpeceğim🥸
ilkgozagrimm Babygirl35 14 aylık kızım sabah uyanır uyanmaz aglamaya başlıyor gün içindede aynı lavaboya gitsem peşimden agluyor zor bi süreç Allah yardımcımız olsun 😔☺️