Babygirl35 diş çıkarıyor olabilir mi?bir de karıştırabileceği zararlı şeyleri ortadan kaldırıp, karıştırmasında mahsur olmayacak şeyleri ortada bırakıp evin içinde kendi haline bırakın.ne istiyorsa yapsın.ben hep bebeğimle oyun oynuyordum işler kalıyordu.bi mızıltı devresi geçirdik.baktım olmayacak ne eve ne kendime bakabiliyorum.onu kendi haline bıraktım.nereyi istiyorsa karıştırıyor mutfağa yanıma geliyor iş yaparken beni izliyor.her zaman oturup oynamıyorum artık, yalan yok.kendi haline bırakıp ilgiyi biraz üstlerinden çekince özgür hissediyorlar sıkıntı yaratmıyorlar sanırım.tabi ilgisiz olun demiyorum yanlış anlaşılmasın ama ilgisizmiş gibi yapın.bizde işe yaramıştı.şimdi işimin bitmesini bekliyor kendi kendine oyalanıyor sonra oynuyoruz.bir şeyi istediği zaman ağlama krizine giriyor sadece, ona çözüm bulamadım😬