Kirpapatyasi1 Benim kızım da 12 ağustos doğumlu ☺️ 2 gün sonra 4 aylık olacaklar 🌸 mama ağırlıklı besleniyor yani memeyi günde birkaç defa şifa niyetine veriyorum sütüm pek yok maalesef. Pazartesi günü aşı var bakalım neler bekliyor bizi 🤷🏻♀️ Doğduğundan beri gece uykusu çok güzel, geceyi gündüzü ayırt ediyor kızım. Gündüz pek uyumaz kısa kısa uyur max yarım saat. Gece de 11 gibi uykuya geçiyor sabah 8-9 civarı kalkıyor. Mama içmek için 2 kez uyanıyor tabi 🥰