Benim bebegim 4 ay 11 günlük. Yaklasık 17-18 gün önce ataak basladı. Bebeğim 15. Gününde gazları basladı. 3. Ayına girdği gün kesildi tam oh rahatladım derken bu büyüme sıçraması basladı. Karnı tok gaz yokken kendi kendime oyalanan uyuyan gülerek uyanan. Uyku saatleri belli bir bebekti. Ama su ataktan beri. Bir gecede 12-13 kere uyuyp uyandıgını biliyorum. En büyük büyüme atagı cok sey öğreniyorlar bi anda büyüdüğünü farkediyosunuz. Ama bu öğrendikleri sanırım aksam olunca yorgunluk heyecan yapıyormus. Uykuya dalmaları zorlasıyormus. Sık uyanmalarınıda doktorumuz. Rem agır uykuya dalmayı öğrendiğini, hafif uykudan agır uykuya geçerken uyandıklarını ifade etti. Atagın ortsındayız bir bu kdar daha günümüz var bizim 35 gün süryormus ama 4. Ay atagından sonra şayet ki uyku rutinlerine devam eder alıskanlıklarını tekrarlama devam ederseniz sabredip 5. Ayda cok daha iyi uykuları olan bir bebek olucakmıs. Biraz uzun oldu ama herkes yasamıyor kimi bebekleri teget geçiyor. Bizi vurdu geçti😀