Bebegimm42 ben kullaniyorum memnunumda.
limonlukarpuzzz tmm cnm bende bir deneyin
Bebegimm42 işe yaramazsa trosyd de kullanabilirsin canim
sonsuzmutlulukkk tmm cnm her bez sonrası surme liiyiz değilmi pişik kremizi
Bebegimm42 doktorumuz kızarıklık olduğu sürece sur demişti
limonlukarpuzzz çok aşırı bir pisigi yok ama olursa aklımda olsun
2prematureannesi tmm cnm benim
Nurtalib valla 97 ye filan çıkmış
Aselhafsa61 yok cildi kuru cnm mavi olanjnj alayim demi
Bebegimm42 evet cnm
Sumeyye54 Ay tmm cnm ya sagolun bende mavi aliym o daha yağlı imis
Bebegimm42 küçükler den al iki sene gider sana sürekLi sürnüyosun zaten