Merrys biz de atlattık bebeğimde bir belirti olmadı şükürler olsun😊 arkadaşımın bebeği sadece ishal olmuş iki gün başka arkadaşımın bebekleride iki gün ateşi olmuş çok şükür bişey olmadı ablamlar da atlattı onların çocuklarında da bişey olmadı sadece bir yeğenim iki gün ateşlendi o kadar☺️