Merhaba arkadaşlar,
bugün testim pozitif çıktı ve bebeğim daha 3,5 aylık devamlı temas halindeydik çünki herhangi bir belirtim yoktu baş ağrısı şikayeti ile hastaneye gittim. İçim içimi yiyor, ya oğluma bir şey olursa diye. Acaba bebeği pozitif olan anneler var mı? Nasıl atlattınız bu süreci?