Leylaai yaa tabi ki gün içerisinde eliniz çarpabilir düzeltmek isteyebilirsiniz ama enerji toplayan bir şey olduğu için ben ilk temas onun boynuna olmalı diye düşünüyorum. Yoksa üst baş değiştirirken benimde değiyordur mutlaka, ki arada onun için temizleme işlemi yapıyoruz. Ben bu konunun uzmanı değilim. Ben daha bebeğim 1 haftalıktı taktığımda. Kimisi diş döneminde takmaya başlıyor kimi yaşında.. Uzman görüşü internette mutlaka vardır.
Asya12 açıkçası ben temizleme dışında hiç boynundan çıkarmadım. Geceleri de dahil.. Tutup çekme gibi bir şeyle hiç karşılaşmadım. Daha 1 haftalıktı boynundaydı. Arada koluna arada ayak bileğine doladım ama hiç çıkarmadım. 8 ay 3 günlük.