Balyanagim yakın bir arkadaşım vermişti bize, hatta hem bana hem de bebeğime takmam için, oğlumun salyaları o kadar çoktu ki hep yanakları ıslaklıktan tahriş oluyordu, inanın taktığımdan beri ne salya kaldı ne de tahriş,resmen kesildi bir anda ☺️ 7 aylık oğlum, bende büyük boyunu kendime takıyorum, inanılmaz faydasını gördüm, herhalde kolyeyi takmadan önce iyi geleceğine inanmakta önemli🥰