Kiziveannesii Cansuuecc geldik şimdi röntgen istedi doktor bakalım sonucu da haber veririm ama normal bişey değilmiş
Cansuuecc Kiziveannesii Her bebekte oluyor diye biliyorum ama biz parmaklarimizi citlatiyoruz ya o ses geliyordu sizinki farklı bir sesse bilemem 🤷♀️
Dn23-1 Bizimde oluyor gazlı bebekti bacaklarını sürekli büyüktüğümüz için oldu ben yapmadım tabi kıyamıyordum ben bizde doktora götürdük hareketlerinde sıkıntı yoksa sorun olmaz dedi
Cansuuecc Kiziveannesii Anladım o zaman tedbir amaçlı bakıyorlar bişey yok diyip sonradan bişey çıkarsa bizim başımıza gelip hesap sormadsinlar hesabı
Kiziveannesii Babyone evet baktı hatta kalça çıkıklığında bi sorun çıkmadıysa sorun göktür ama bakalım dedi bakıldı ve bişey çıkmadı şuan 7 aylık önceki kadar fazla yok çok nadir ses geliyor
Kereminannesiii Kiziveannesii oğlumda da vardı doktorum normal demişti bir süre sonra geçiyor endişe etmeyin ☺️