Kiziveannesii Kızlar merhaba 16 sonda 2 aylık olucaz biz bebeğim bacaklarını oynatınca kırt kırt Ses geliyor normal mi
2020minikkus Kiziveannesii bizimde kolundan geliyordu korkuyodum cıktımı diye 😀 şu aralar yok 3aydayız
Gamzeli2206 Kiziveannesii 17 aylığız hep olur ama küçükken daha bi çoktu hep kıtırdardı doktor normal dedi
Cansuuecc Kiziveannesii Benim oğlumun da oluyordu şuan 1 buçuk yaşında geçti hem de çoktan sanırım emeklemeye başlayınca geçmişti hemsiremiz normal demişti endişe edicek birşey yok bence çünkü oğlundan sonra yigenimde de olmuştu onun da geçti 🤗
Song Her zaman mı bızım de arada olurdu benim kucuklukten berı bıleğimi dondurunce ses kıtlar ama korkutmsyın kendınızı
Kiziveannesii Gamzeli2206 korktum bende gerildikçe ses geliyor alını alırken bacaklarından tutmaya korkuyorum ses geliyor diye
Gamzeli2206 Kiziveannesii sizde doktora gittiğiniz de muayene ettirin çok ses geldiği için ben muayene ettirdim sorun yok dedi
Cansuuecc Kiziveannesii Muhtemelen aslında Google da illaki yazıyordur sebebi ama asıl sebebini bulana kadar felakat tellalı olursunuz çünkü güzel bir duruma bile bir sürü kötü sonuç çıkarıyor saçma sapan 🤦♀️
Kiziveannesii Cansuuecc aynen öyle yarın kalça çıkıklığı için doktora götürücem sorarım zaten ama fikir almak istedim
Cansuuecc Kiziveannesii Eğer sebebini söylerse bize de bdirin ben de çok merak ediyorum bir ara oğlumda da oluyordu üst giydirene kadar canım çıkıyordu içim bı tuhaf oluyordu resmen 🤭
Kiziveannesii Cansuuecc geldik şimdi röntgen istedi doktor bakalım sonucu da haber veririm ama normal bişey değilmiş
Demetayazz Kiziveannesii benim de 18 ekim ama ben günlere göre hesap yapıyorum aydan aya değil sizde 16 sinda 2 aylik yazınca aynı gün mu acaba dedim