Aselmevailaysena yedi aylikti hem dil hem dudak bagi olduk. Anestezi verildi. Lazerle kesildi. Iyilesme surecinde skinti cekmedik uc dort gun biberon ememedi. Bende mamasini alistirma bardaginda icirdim. Siringayla besledim sutum yetmedigi zaman onun disinda bi problem olmadi. Bizim icn en zor olani yedi saatten fazla cocugu ac tutmak oldu emzik bile verdirmedi doktorumuz.birde ameliyat sonrasi bogaz enfeksiyonu oldu. Ameliyathaneye zibinla corapla yolladim. Orda usumus