MayneymisAltintop Ben 🙈 5 dk bekledim tek çizgiydi. Sonra gidip eşime tek çizgi ama Bi doktora gideyim deidm konuştuk ettik. Yarım saat sonra çöpe atmaya gittiğimde ikinci çizgi vardı vee hamileydim
Monaroka Ben de Eylül’de vurulacaktım vurulmadım. Hâla adetim yok. 1 sene adet olmayan var bu iğneden sonra. Korktum ben de 😔
Sarikuzumalp Monaroka o iğneler birde çok kilo aldırıyor yaa. Arkadaşımda 2 kez falan vuruldu heöen kilo aldı bıraktı sonra.
Sarikuzumalp Niloyaninannesi bence hamilesiniz yaa ne bileyim miğde bulantısı falan. Allah gönlünüze göre versin iniallah hayırlısı ne ise o olsun 💚
Niloyaninannesi Niloyaninannesi eşim almış fakat eczacı sabah ilk idrarla yapsın daha iyi sonuç verir diye. Ben de sabahı beklicem mecbur 😢
seyda06 Niloyaninannesi merhabalar yazınızı okudum bişey sormak istiyorum bu vuruldugunuz iğneyi kaç defa vuruluyorsunuz ve ne kadar süre koruyor bilmiyorum oyuzden soruyorum spral taktirmayi düşünüyordum ama bu daha mantıklı geldi ama iğneyi hiç duymadim ben
Mirzafeyza2020 Niloyaninannesi ilk bebeğim de test yaptım tek çizgi çıktı bende sonra misafirliğe gittim eve döndüğümde çizgiye dönmüş hamileymişim
AysuClk Niloyaninannesi Benim de öyle olmuştu ikinci çizgi baya geç belirdi.silik şekildeydi ikinci çizgi