Kizlar ben doğumdan sonra korunmak için 3 aylık iğne oluyordum. İki defa iğne yaptırdım fakat vücudumun dengesini bozduğu için Kasım’da yaptırmam gereken iğneyi yaptırmadım. Bi aydır da adet olmuyorum. Evde bi test vardı yaptım. İlk bi kaç dakika bı sey çıkmadı. Ben de dolaba koydum yarım saat sonra bi baktım ikinci çizgi var.hamilelik olabilir mi? Bu şekilde hamileliğini öğrenen var mı acaba?