Minnakelifim03 Minnakelifim03 yayında kutular varmış takipte kalın ozge3747 Other Ilkgozbebegim06 baybmom Taze1mom Cigdemcey ozge3747 Gulsahhhh Happygirl8 Asyaglck baybmom boncukhaniminannesi Oykutosum Saadet12Irmak Hatice2626
Minnakelifim03 pembeblog bir kutu çıktığında ikinci kutuysa alabiliyormususnuz 2. Kutuda cikabiliyormu
Minnakelifim03 pembeblog yılbaşı kutusu da yayında olucakmış. Kutu çıktığında post acar mısınız bizde yararlanalim
Other ozge3747 kutu detaylari kutun hazirlaniyor kutun kargoda gibi. Ilerleyisle kutunun teslimati ayni mi oldu acaba. Kutun hazirlaniyor yazipta ürün teslim alan varmidir.
Ilkgozbebegim06 Other benim kutum hala hazırlanma aşamasında gözüküyor ama bugün geldi yedik bitti bile😂😂yorum da yapılmıyor hazırlanıyor görüldüğü için
baybmom Other orda hic kargoya veril falan yazmıyor zaten ürünü teslim alınca mail atıyorlar değerlendir diye. Ürünlerin gelmesi 10 günü falan buluyor
Other Ilkgozbebegim06 benimde oyle hazirlanma asamasinda gozukuyor oyuzden merak ettim bilgi verdigin iyi oldu canim. Sisteme gec işliyorlar demekki.
Ilkgozbebegim06 Other aynen canım bugün sabah kargodan mesaj geldi 10 dk sonra kapı çaldı bende anlamadım şimdi nasıl yorum yapicam ki daha önce hiç çıkmamıştı
Other Ilkgozbebegim06 kargodan mesajda mi geloyor hangi kargo ile geldi. Banada ilk defa cikti canim sisteme isleyip yorum nezaman urun yorum bekliyor butonu aktife gelirse ozaman yapabilcez demekki
Cigdemcey Minnakelifim03 instgramda benimledeneyin diye bir sayfa var orda hem denebunu anneyimyolla bir çok oyle siteleri hemen paylaşıyor ben ordan bakıyorum 😂 ne var ne yok 😂