Merhaba😊ilk doğumumu kendisinde yaptım çok memnun kaldım ikinci doğumumda İzmir dışında olduğu için başkabi doktora gitmek zorunda kalmıştım ama her zaman destek olan bi insan hala daha konuşur sorularım olduğunda sorarım gece gündüz farketmeden gelir doğumada güvenebilirsiniz 😊