Ben 39+3teydim ulturasona göre adetim göre 38+3teydim bebegim 4 100gr olmuştu catı muayenesinden sonra nişanım geldi ama ne sancı ne acılmam olmadı birde en basından beri vajınal enfeksiyonum vardı hiç geçmedi bana iki dogum seklinide sundu istersen bekle istersen sezeryan dedi cünkü dogum belki 2 saat sonra bile dogum olablir bilemiyoruz😊ben riske atmak istemedim bebegimide kendimide sezeryan oldum cok sükür cok güzel geçti 28 aylık suan oglum😇