2506 valla canım ben 3. Ayda cerazetteye başladım 1. Ay hep kanama 2. Ay hep kanama artık eşimle aram açılıyordu 3. Ay da dedim bu ay da alım sonra zaten 6 aylık olur yemek yer 6. Aya geldik hap bitti hemen doktorumu aradım dedim hocam böyle böyle hep kanama var ne yapım neye geçim dedim emiyor da dedi yasmine geç birşey olmaz. Kendi doktorum harici 2 doktora daha gittim alırken eczaneye de dedim emiyor diye hepsi birşey olmaz dedi. 13 aylık şimdi devam ediyorum adetim de düzenli şükür kanamam da yok her öyle durduk yere bıkmıştım artık kanamadan