aymira_esira aslinda ikiside dogum kontrol hapi biri emzirirken kullanilabiliyir cerazette olan 40im cikti doktoruma danisarak kullanmaya basladim 1 yil kullandim ve kullandigum sure boyunca adet olmadin bu hapi kullanirken adet olabilirsinde olmayabilirsinde ve diger dogum kontrol haplarindan farki ara vermeden diger kutuya basliyorsun,yasmin hap ise ezmirmeyen anneler kullanabiliyor benimde emzirme donemim bitince yasmin hapa gectim 21 hap iciyorsun 7 gun ara 8.gun tekrar hapa basliyorsun ve o 7 gunluk arada adet oluyorsun bu sekilde ben memnunum yan etki yaratmadi bende cok sukur hap icin alarm kurmustum her gun ayni saate almak onemli