Zynp_23 birfincantuzruhu mrblar öncelikle geçmiş olsun.Muhtemelen kakasini fln yaparken geç farkettiniz vs yada ıslak mendil kullanıyorsanız alerji yaptı.Yada hava alamamaktan oyle oldu.Öncelikle kakasini yaptıktan sonra guzel bir sekilde temizleme pamuğu ile sılin ıslak mendil kullanmayın.Sonra biraz havalandırın kurusun totosu. Sonra elinizde sudocrem var ise ondan az birsey sürun o krem kurtarıcı resmen.Sonra bağlayın bezini.Sudocrem yoksa elinizde kucuk boy bir tane evinizde bulundurun mutlaka böylesi durumlarda kullanırsınız.Sudocrem yoksa zeytin yağı sürun .Yarın mutlaka aldırın sudocremi.kolayliklar dilerim
Motherofapearl Her bez değişiminde 10 dk bebeğin poposunu açık bırakon hava alsın. Yoğun pişikte desitin ya da hamazinc kullanabilirsiniz. Her bez değişiminden sonra ıslak pamukla silin ve ağız bezi gibi yumuşak bezle kurulayın ve pişik önleyici sürün
Deletedmom50 birfincantuzruhu Açık bırakın 🙏hematen cokk iyi yıka altını iyice kurut kremi sur bağlama cnm hava alsın o şekilde 1,2 günde geçer çok geçmiş olsun
Deletedmom50 birfincantuzruhu benim kıza tek iyi gelen o ve travazol 🙏 zeytinyağı bebeğin vücuduna surulmemeli diyor Dr cnm 🥰
Deletedmom50 birfincantuzruhu yukarda okudum Eytinyag sur diyen çok olmjs sanırım sizde uygulamisisniz ondan size yollamak istedim
Deletedmom50 birfincantuzruhu Dr paylaşımı önemli olmalı cnm 🙏 zeytinyağı sürme dediğim gibi açık bırak geçecek kiziminda çok sık oluyor 28 aylık olmasına rağmen açık bırakırım ilesir öyle