Ebruibili Yaşam hastanesinde şükran Güçer var benim doktorum o ilk bebeğimde de ona gitmiştim şimdi ikinci bebeğime hamileyim ona gidiyorum çok da memnunun
Tosbikosi DOLANDIRICI5 evet canım memurum ya önceden medicale gidiyordum 300 ödüyordum ama memnun değilim o bakımdan arayış içerisindeyim
DOLANDIRICI5 Tosbikosi valla cnm 120 TL ödersin çokta memnun kalırsın doktordan benim 3 çocuğumunda doktoru şimdi . Hamileyim yine ona gidiyorum
DOLANDIRICI5 Tosbikosi eğer normal doğum düşünüyorsan gözün kapalı gitmelisin zaten ilk doğumumda yaşımın küçük olmasına rağmen o kadar rahat bi doğuma hazırladı ki beni o kadar rahat etmiştim ki anlatamam oda ilk doğum yaptığımda 17 yaşındaydım
Htcesylmzz Tosbikosi normal doğum istiyorsan akademi de Aysun hanım var inanılmaz bi kadın hem çok ilgili hem çok sabırlı
BEYZANUR2020 Tosbikosi @bir_pasa_annesi _ paşa _annesi senin doktorun değil mi bu arkadaşa yardımcı olurmusun
bir_pasa_annesi Tosbikosi bende o hastaneye gidiyorum ama Şahin korkmaz benimdoktorum onu da tavsiye ederim
Merveeenurr Tosbikosi anladım. Canm. Randevusuz gidersen çok bekletirler seni.. Arayıp aralara sikistirmalarini rica et. Acil olduğunu söyle. Belki yardımcı olurlar.