Tosbikosi almaz cnm zor yani Bn pek memnun kalmadım o dr bi kere gittim sezeryan yanlısı bi dr dediler banada bidahada gitmedim kardeşimin iki doğumunuzda sezeryan yaptırdı gerçektende hatta oranın önceki baş hekimi eşinin çok samimi bir arkadaşıydı ona sordum kasap kadın resmen kolay kolay normal doğum yaptırmaz demişti🥴