Mom9 16,5 aylık, sürekli kitap alıyorum. Kitapları birlikte inceleyip yorumluyoruz. Her yaptığım şeyde ona ne yaptığımı söylüyorum, konuşuyoruz sık sık. Kimseyle görüşemese de görüntülü konuşuyoruz. Ayrıca televizyon izletiyorum günün belli saatlerinde. Sadece izlettiğim şeye dikkat ediyorum, benim hoşuma gitmezse sırf o hoşlandı diye izletmiyorum. Mesela kukuli ve sevimli dostlardan hiç hoşlanmıyorum. Daha çok netflixten Bheem ve Peppa Pig izliyoruz. Cocomelonu da çok seviyoruz, çoğu şarkısına eşlik ediyor melodisini mırıldanıyor. 2 gündür tuttum ve yok demeye başladı. Daha önce demiyordu. Birçok hayvanın ne olduğunu bilip sorduğumda gösteriyor ama özellikle net şekilde karga, köpek ve civciv diyebiliyor. İkili cümleler hala yok, onu da bekliyoruz bakalım :)