Biliyorsunuz evdeyiz, misafir yok, sokak yok. Sabahtan akşama kadar kızımla ben ilgileniyorum. Gelen giden kimse yok. Haliyle çok fazla evde sohbet olmuyo. Kızımla her şeyi konuşuyorum yemek yaparken ütü yaparken vs bunun dışında öğle uykusunda kitap okuyorum. Sabah kahvaltı ederken İşbankasının kitaplarını dinletiyorum googledan ama karşılıklı iletişim çok olmadığı için yetersiz hissediyorum. Çocuk kimseyi görmeden nasıl konusacak, kelimeler öğrenecek🙄 15.5aylık. Kelimeleri mama, anne, gitti, pisipisi, deder (cheddar kedimin ismi)