Irmo_17 canım korkma. Benim de bebeğimde 4. Gün çıktı sarılık değeri 13.7 ydi o kadar korktum ki ve tam 1 ayı geçene kadar uğraştık. Hatta 1 gece fototerapi bile aldık ama 1 ayı geçene kadar inmedi değerlerimiz. Senin yapman gereken şuan sakin olmak ve bebeğini bolca beslemek ister meme ister mama. 2 saatte hatta gerekirse saat başı besle. Mama verdiğin için 2 saatte bir yeterli. Çiş ve kaka yapması lazım ki atsın sarılığı. Allah’ın izniyle atlatacak. Bebeğe bakıp sarı diye üzülme rengi bi anda açılacak. Melek onlar melek🌸