Öncelikle Allah hayırlı evlat etsin uzun ömürlü olsun 🙏🏻 ilk olarak emzirmek gerek bunun için sana %100 gümüş kapak almanı tavsiye ediyorum kullandığın ilk hafta ne kadar iyileştiğini göreceksin ben bağırarak emziriyordm ve neler sürmedim ki.. sadece gümüş kapak iyi geldi. Sütüm vardı daha sonra kesildi. Doktor gözetimi altında solgar B12 vitamini kullandım bir hafta içerisinde sütüm geldi ama mutlaka doktoruna danış. Sarılığın geçmesi içinde sarı ışık görsün ve beslenmesine dikkat et ,bebek benim bebeğim dört gün küvezde kaldı ışık aldı. İnşallah ikiniz de en yakın zamanda şifa bulursunuz