Melek-3434 ben sadece süt veriyorum bi sıkıntı oldu bebeğim reddetti doktor ek gıdaya başla dedi . Bizim işgüzarlarda mama aldılar . Similac ben vermem diye çok direndim ama kayınvalide her gün o kadar çok baskı yaptı ki çok gerildik ve sonunda eşimin isteğiyle kayınvalidenin gönlü olsun diye verdim ve sonuç kabızlık . Ya bişey olursa bi daha vermem demiştim . Ama yok bebeğim mamadan değil hiç su vermiyomuşum aylardır susuzmuş çocuk ondan kabız olmuş 😤