Aag123 kızım 1 yaşında biz de 2 kere mecbur kalmıştık çünkü ıkındıköa poposu çatladı bu sefer acıdığı için kakasını tutuyordu iyice kabız olmuştu karnı taş gibi uyumuyor sürekli ağlıyor insan bi yerden sonra mecbur kalıyor. Çok az şırınga ile yapmıştım ben de ama sanırım lavman genel olarak öyle ağlatıyor kızım kan ter içinde çığlıklarla yapmıştı ikisinde de ama sonra hemen uykuya dalmıştı dediğiniz gibi. İnşallah hiç gerek kalmaz ama bize doktorumuz önermişti artık 😥