bebekgeliyo benım kendi doktorumda spinal olmuş cok iyi falan dedi bende oldum ama memnun kalmadım ne yalan söyliyim birZda kilom var belkide tetikledi ama gecen zayıf biride dedi 4 5 ay snra gecti benim diye ama benım gecmedi tutuluyorum sızlıyo vs. Spinalin güzel yanı doğumdan hemen snra agrı yok o kum torbası agrısı sadece.. onun haricinde karnınıza basıyolar kan boşalsın sancı yapmasın diye onu hissediyosunuz yürürken acıda oluyo normal sezeryan gbi.. yani ben bi daha doğurursam 1 gun acı agrı cekerim o riskede girmem bu 5 aylık acıyıda cekmem.. bebek narkoz almasın faln diyolar ama zaten en fazla 2 3 dk da alıyolar bebegide