bebekgeliyo ben de belden uyuşturma spinal ameliyat oldum. İlk doğumum da öyleydi. Tabi ilkinde tecrübesiz olduğumuz için hiçbişi anlamadık girdik ameliyata 😄 ama 2.doğum öyle olmuyor maalesef 🤕 ben de senin gibi çok stres yaptım 🤯 ama inan korkulacak bişi olmadığını tekrar gördüm. İnsanın en iyi doktoru kendisidir. Kafanı çok yorma bu konuya, kendini çok dinleme.. Beynin sürekli meşgul eder seni bu konuda. Allah yardımcın olsun şimdiden 💕💕