BaraninAnnesi Uygarpinar ya bende cok rahatsız oluyorum artık bu izden. Benim oğlan biraz tombis bacaklarında o yüzden iz oluyor diyordum ama genel bi sorunmus galiba. İz arti baya kızarıyor. Galiba bu paket bitince baska beze geçecem
scknsuledefne Uygarpinar aynı şekilde çok aşırı iz çıkınca Molfix e geçtim bu bı nebze daha iyi sanki daha hafif iz oluyo