Uygarpinar benim kızımda da lastik izi oluyor her seferinde, bazen daha kırmızı oluyor içim gidiyor. Canları acımıyordur muhtemelen ama pek rahat da ettirmediğini düşünüyorum. Kızımın altını ne zaman açsam fır fır sağa sola dönüyor ama normal zamanlarda dönemiyor, bunu beze bağlıyorum artık. He lastik iziydi konumuz😅 ben şimdi bol bağlamaya başladım, her bağladığımda parmağımı yanlardan sokup rahatlatıyordum ama yetmiyor, şimdi göbek kısmında iki bantın arasını bayağı mesafeli bırakıyorum o zaman daha az iz oluyor