Pamuguum bebeğim 8.5 aylık ilk günden beri blw yapıyorum sadece yoğurt tadımı yaparken kaşık kullandık sanırım. Tadimlar bitti bahsettiğiniz öğürme ara ara benim oğlumda da devam ediyor çünkü ağzındakini yutmadan bir sonraki lokmayida almak istiyor ogurerek ikisinden birini yada iki parçayı da çıkartıp yenisini koparip yiyerek devam ediyor. Öyle zamanlarda yemeğini önünden alıp tek tek koyuyorum o zaman yuttukca yenisi geldiği için öğürme olayı olmuyor ama böyle de dikkati çok dağılıyor oyuna çeviriyor. 🤷 Bende bir çözümünü bulamadım yani ☺️Bazen çok güzel yiyor bazen hiç yemek istemiyor oynuyor bende zorlamıyorum zaten blw de mantık olarak da bir yaşa kadar doyumluk bir durum pek yok.