HappyKids Ben akşama kadar etrafında fır dönüp etkinlik yapıyorum oğlumla. 5,5 aylığız sabah günaydıııııınnn oğlumla başlıyorum :) ilk önce onu çektiğim 2 video var kahkaha attığı onları izletiyorum. (Sadece onları izletiyorum) Sonra sevdiği müzikleri açıp parmaklarımla oynatıyorum. Sonra hafıza kartlarımızla oynuyoruz. hikaye kitapları, hayvanları tanıma kitaplarını okuyorum, resimlerini gösteriyorum. Buzdolabının üzerindeki fotoğraflarını gösteriyorum. ( 50 ye yakın fotoğrafını magnetledik.) Piyanolu oyun halısıyla oynuyor. Hışırtılı kitabını eline veriyorum ısırıyor :) diş kaşıyıcıları asla kullanmıyor hep oyuncakları ısırıyor :) Akıllı köpekçik ile oynatıyorum. Aynaya baktırıyor, konuşuyor, dans ediyoruz. Biz sürekli dans ediyoruz zaten mama sandaliyesine oturtuyorum bu sandaliye de rahat ediyor beni izliyor mutfakta, bende dans ede ede yemek yapıyorum. Birde üstüne güzel kıyafetler giyip müzik açıp foto çekiyorum ben ona 😀