Oğlum 1 hafta sonra 8 aylık olacak, ama karşılıklı oyun oynayamıyoruz hiç hep kendi aleminde ama bırakıp gitsem arkamdan sızlanır napcağımı şaşırdım 😅
Oyuncakları var ama sıkılıyo nerde abidik bişey var onunla 1 saat geçiriyor 🤷🏻♀️ ona zarar vermiycek ne bulursam veriyprum eline dönüşümlü olarak (kavanoz- tencere-çaydanlık kapağı, ıslak mendil kutusu, slikon-plastik mutfak gereçleri vb.) farklı bişey olunca baya oynuyo onunla ama her yeni gördüğü şeyi eline almak istiyo 🤦🏻♀️
Karşıma alıyorum kitap okuyalım diye bu sefer ona saldırıyo eline alıp parçalıyo 🤷🏻♀️
Hadi dans edelim diyorum gözü hep etrafta 😅
Hep bi aksiyon peşinde 🥴