essea canım benimkini de emzirmek biraz sıkıntı oluyor kalkarken emmedi emzik tuttum ağzına normalde almıyor yutkunsun ağzı hareket etsin diye havadayken emdi oyalayamadım inerken de emmedi üstelik uçak hava şartlarından dolayı tam üç kere indi geri yükseldi biraz o zaman ağladı ağrı yapmış olacak ki ama onun dışında bi sorun olmadı emmediği halde çok şükür 🤗