essea ben gidiş/dönüş yaptım.
* bebekli olduğum halde öncelik vermediler. Yolculardan izin isteyin dediler. Yavrum ağladı, kakalı şekilde bekledik check in için. Uçağa yerleşip bebek kemerini takınca da emzirmek işkence oldu. İnerken kalkarken emzir dediler ama oğlum anons seslerinden konsantre olamadı emmeye. Dolayısıyla emmedi. Uçak kalkarken ağlayınca panik oldum. Kulak zarı mı yırtıldı, emziremedim ondan mı ağlıyor diye panik yaptım. Bi yandan uçak geç kalkınca zaten sıcaktan üstümde kemerli terledi. Daha da tövbe dedim.
Ben kötü örneğim. Bebeği sürekli ağlayan arkadaşlarım hiç sıkıntı yaşamazken, benim sakin çocuğum coştu. En son bi bayan kucağımdan aldı. Uçakta gezdirdi. O derece.
Tavsiyem; atletin altına ince tülbent koyun. Terleyince üst değişmek zorunda kalmazsınız.