pogcayanakannesi sizdende allah razı olsun kötü düşünmeyin sütünüz varsa sağın sürekli verin hemşirelere verir onlar
benim paşamda sarılık oldu 5.gün hemen yoğun bakıma aldılar fototerapi 2 gün kaldı sütümü sağıp verdim çok şükür herşey yolunda bi sıkıntı olmadı inş sizinde olmaz bugün 4 ay 13 günlük olduk bile😇😇