Yalvariyorum sizlere nolur dua edin bebeğime. Yanımdan alıp gittiler içim parcalandi. Bugun hastanede kalıcak ya yanımda yada yeni doğanda. Nefes alıp verişi 76 ymis mama yedikten sonra böyle oldu birden. Nolur dua edin iyileşsin 😢 Ben daha doyamadım aglamaktan dikislerim aciyor. Ona bir şey olucak diye çok korkuyorum.