Annesirintugceuzun Gonci Benim kızım da 5 aylıkken hımmeee diyordu bana bakarak. 👌☺️😁 Videosu da var 🥰 Ne kadar bilinçli bilmiyorum ama bana bakmaya çalışarak yapıyordu bunu 🥰
tosbikannesiii Gonci bilinçsiz bi şekilde söylüyolar kuzum bende çok şahit oldum ama kayınvalidem yok yok diyo da o desin ben duyuyorum 😂 gerçek anlamda dediklerini de duyup bağrımıza basıcaz meleklerimizi 😒🥰
Gonci tosbikannesiii valla kayınvalidem vardı yanımda oda dedi anne dedi ilk diye 😂 aynen elbet dicekler😍
GoGirl Gonci evet insan sasiriyor bende 3 aylikken duydum ilk hatta bi kac tekrarladim video cekmek icin yine soyledi yakaladim video ya😊
GoGirl Gonci ilerde daha cok derler insallah benimki 11.5 aylik oldu o zaman ki kadar net soylemiyor su an 😅
Annis-ogul bnm bebisim 3 aylik kendi kendine mirildamirken annr diyo bn şok .o kdar gzel bsey kk istedigi kadar bilincsizce desin diyo snucta😂🤣çok sukur defalarca videoya alabildim.
Minnakseven Gonci benimki doğduğundan beri ınneeee diye ağlıyo şimdi 6 aylık anne diyo ama bana değil tabi ortaya öyle 😅