Angels1324
Angels1324 ikisini aynı zamanda verin. Bize doktorumuz öyle demişti. Biogiaga dan beş damla nurseden gaz sıkıntısına göre 20 damlaya kadar çıkartabilirsin korkma demişti. Bu gaz olayı sabır işi. Ne yaparsan yap bir anda tamamen kasilmeyecek. Yavaş yavaş azalacak benim bebeğim 4,5 aylık artık gazını çok rahat yapıyor şükür. Biz babası ve ben yani hep sıcak su koyduk ayağına heran ama. Birde bu gaz ilaçlarını aynı saatte vermeye çalışın. Ben abartmıyorum bir buçuk saat boyunca bisiklet hareketi yaptığımı bilirim. Youtubedan bebeği şöyle tutarsanız gazı pırt diye çıkar havaya atarsanız gazı buhar olur uçar :)) gibi saçma sapan bir sürü video izledim. Karnına ütüyle havlu ısıtıp koyardık banyodan sonra yada herhangi bi zaman. Eşiniz ütüyü taksın fişe havlıyu kanına gelcek şekilde katlayın eşiniz ısıtsın size versin aman dikkat edin önce kendi üzerinize tutun havluyu sıcaklığını ayarlayıp bebeğinizin karnına koyun. Rezene de bir tık işe yaramıştı. Benim doktor arkadaşım var bir aylıktı bebeğim hiç bişey olmaz bir çay kaşığı ver hatice demişti. Dediğim gibi gaz işi uzun süreçli bağırsaklar alışana kendine gelene kadar devam edecek ne yaparsanız yapın. Yukarıda yazdıklarımı Dr unuza sormadan yapmayın her bebek bir değil. Son olarak İnşallah gaz sancılarınız yerini neşeli kahkahalara bırakır