Araseymen 10 aylik olucaz nerdeyse molfix kullanıyoruz ama çok memnunum hiç taşırma olmadı daha . Akşam 8 de bağlayıp sabah 6-7 de actigim halde. Bir kaç kez emmek için kalkıyor da . Allah Allah çok şaşırdım biraz esnek bağlıyorsunuzdur belki kayıyordur ufaktan olabilir mi?