Necvaayyldz DeletedMom2893 ay inşallah canım ya çok korktum ama bende ana 3 tane birden çok fazla ya canları çok acır nasıl dayanırım ben şimdi 😞
DeletedMom2893 Necvaayyldz e tabii acıyor ama benim kızım çok ağlamıştı 6 gün sonra tekrar var aşıları bir daha yapacaklar aynısından
DeletedMom2893 Necvaayyldz hayır canım yapmadı hemşireye sormuştum ben yapar mı diye bu aşılar yapmıyor dedi ki yapmadı da .
Necvaayyldz DeletedMom2893 ay inşallah canım ya benim oğluma da yapmaz inşallah ; ateş düşürücü veya fitil felan verdiler mi peki sana canım
Necvaayyldz TgbasultAn ayy inşallah canım ya çok korkuyorum ister istemez bide canı acıcak ondan da çok üzülüyorum
DeletedMom2893 Necvaayyldz hayır canım 3 aylıkken aşıları yok vurulmuyorlar 4 aylıkken var çocuk felci aşı bakalım 5 gün sonra biz yaptırcaz o aşıyı. Diğer 3lü aşıyı ne zaman yapcaklar bilmiyorum.