Yagmurlu ben o zamanlar ne kadar içerse veriyordum az ver çok verme diyenlere bakma çok ne kadar istiyorsa o kadar ver , ilerleyen zamanlarda huyları değişiyor mama reddi biberon reddi böyle şeyler oluyor istersende besleyemiyorsun , benim oğlum 3 aylıkken başladı beslenme reddine 10.5 aylık hala uğraşıyorum, o zamanlar bana da 3 saat bekle daha öncesinde verme şu kadar ver bu kadar ver demişlerdi dinlemeseymisim , bebeğini gözlemle öyle hareket et