2 aylık bebeğim 90 cc içiyor aylık kilo alımı çizelgesinde 500 ile 1000 Gr arasinda olmasını istiyor doktorlar.Mama ile beslenen çocuklara çok dikkat ediyorlar çünkü bebek istedikçe biz dayanamayıp veriuoruz ve obezitenin önüne geçmek için özellikle biz bebegini mama ile besleyen anneleri uyarıyorlar çok fazla vermeyin diye.
Ben sagdigimda 30 cc anca çıkıyor bir sagista.
Üzerine de 60 cc mama veriyorum doyuyor ekstra vermek istediğimde diliyle itiyor biberonu sizin bebeğiniz ne kadar verseniz alır mı? Yani hiç bu tarz bir tepki vermiyorsa size o zaman cidden anca 120 kesiyordur kuzuyu.
Şu mama sorunsalı hiç bitmiyor…
Hayırlısıyla bir ek gıdaya geçsek…