AhsenRana uyku düzeni biraz saçma benimkinin gündüz zamanın çoğunu uyuyarak geçiriyo gece 11 uyuyo mesela gece 12 buçuk ta bi uyaniyo sabaha karşı 5 te uyuyo tekrardan 10 da kalkiyo emiyo 1 saat duruyo gene uyuyo sürekli böyle benim kızım sadece uykuya geçer ken mızmız oluyo onun haricinde ağlamiyo. Mama vermiyorum mesela sadece anne sütü veriyorum onun dışında onun sakin olması için sürekli onunla konuş ben öyle yapıyorum