AhsenRana dinleme kimseyi 🙄🙄 doğumdan sonra sarılık geçirdi bebeğim. Seste filan hep uyurdu doğal olarak. Aman sarılık bitsin uyumaz. Ayy dur 40ı çıksın değişir. Aha dur 3 aylık olsun huysuzlanır derken bebeğim 4 aylık oldu. Maşallah 🧿 diş harici öyle aşırı huysuzluğu filan olmuyor. Bence sırrı rahat, stresten uzak bir hamilelik geçirmekte. Doğum sonrası için de aynısı geçerli. 40ı çıkınca değişir, hep ağlar, uyumaz dediler. Bebek o olur öyle şeyler dedim hiç stres yapmadım