Göğüslerin doldukça da bebek emmediği zaman sağ, kimseyi dinleme, dışarı çıkacağında falan yanına alırsın kolaylık oluyor veya benim bebeğim çok uzun emdiği için çıkmadan emzirmek yerine de içirmeye başlamıştım yoksa hastaneye hep geç kalıyoruz. Şu an için 30 ml bir öğün onun için yeterli